torsdag den 28. maj 2015

Hilsner til om et år...

I starten af maj var jeg, som tidligere nævnt, til bryllup med nogle af de mest fantastiske mennesker jeg kender.
Og fantastiske mennesker fortjener selvfølgelig noget fantastisk, så der var mange overvejelser til et "festlig" indslag på dagen
.
Jeg overvejede om jeg skulle skrive en sang (men jeg synger virkelig dårligt, og man bør jo synge for når man giver en sang), om jeg skulle lave en lille quiz, begyndet at skrive på flere taler.... Men det var som om det ikke rigtig ville, som jeg ville.

Til sidst kom jeg på den ide, som ville være den helt rigtige til netop dette brudepar. Nemlig at få gæsterne til at skrive hilsner til brudeparret på selve dagen.

Så en helt almindelig æske blev omdannet...

... og blev til en postkasse til alle de søde hilsner.

Æsken blev forsvarligt forseglet, så det ikke sådan er lige til at komme til den indhold. Og så blev der klippet hjerter i massevis, hvorpå gæsterne kunne skrive skønne hilsner.

Tanken er at æsken først må åbnes (så den er godt forseglet), når de har 1 års bryllupsdag. Der må de så se indholdet af alle de søde beskeder gæstene har skrevet til dem på dagen.

... Så du må vente lidt endnu med at se på indholdet L.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar