tirsdag den 21. april 2015

Fredagsrock i Tivoli er begyndt...

Jeg er temmelig vild med både Tivoli og musik, så jeg syntes det er perfekt at Tivoli har parret de to ting og opfundet begrebet Fredagsrock.
Sidste år var jeg derinde flere gang, primært med min veninde H, som jeg selv havde givet et årskort, men også med en masse andre gode mennesker.

Så fik jeg endelig fået fornyet kortet til denne sæsons koncerter.

Hvem kan ikke lide gode musik, en øl eller to, samtidig med at det hele foregår under åben himmel.
Indrømmet, det er nok stadig lidt koldt for mig, men det er fantastisk i sommer perioden, hvor solen skinner og det er varmt. Og det varer da heller ikke længe før jeg står og fryser sammen med alle de andre musikglade mennesker.

Jeg syntes dette års program er spækket med en masse god musik, så jeg prøver at få gud og hver mand med på ideen, da det bare er super hyggeligt. Og H og hendes kæreste er da også allerede med på ideen, og tror nu også snart jeg får overtalt søs R, da vi allerede har planlagt et par koncerter vi skal se sammen.

Her er årets program, men ellers så tjek Tivolis hjemmeside, for det er super fedt.
Vi ses til Fredagsrock.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar