fredag den 3. april 2015

Så blev det tid til Olaf is og sushi...

Det er ingen hemmelighed at jeg er svagt glad for is og Sushi, men jeg har det samtidig også sådan at det mest hører sig til om sommeren.
Eller måske så ikke helt....
Man kan jo spise begge dele hele året, men jeg spiser bestemt meget mere af begge dele, når solen skinder udenfor.

Første Oluf is i 2015 og bestemt ikke den sidste.

I går fik jeg lokket søs R med ud for at få vores første Oluf is i 2015, og det bliver bestemt ikke den sidste, for de er altså virkelig gode.
Søs R fik en karamel is med chokoladeovertræk og lakrids krymmel, mens min var en jordbær is med hvid chokolade. De var begge fantastisk gode, så det bliver en god sommer igen i år.

Isen blev som nævnt efterfulgt at en anden af mine sommer klassiker, og nøj hvor var det godt. Jeg var i Sushi himmelen.




Jeg glæder mig virkelig til at vejret bliver så godt, at man kan tage sin sushi med hen på den nærmeste bænk eller park. Det er bare så hyggeligt.
Men indtil da, kan jeg sagtens nøjes med at spise det inden døre, for nu er sæsonen skudt igang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar