onsdag den 1. april 2015

Svanesøen


Besøg i operaen på en kold og våd marts dag.

I går fik jeg endelig indløst min julegave fra søs R, som var min første forestilling i Operaen.
Jeg har for lang tid siden været på en super spændende rundvisning i Operaen, så jeg kender til det fantastiske bygningsværk, men har aldrig set en forestilling, så jeg var meget spændt.

I foren var der pyntet med fine kostumer fra andre stykket.

Jeg er vild med Olafur Eliasson lamper, der skaber den smukkeste spejling i de buede vinduer, når mørket falder på.

Nok om bygningen, som jeg vil kunne tale om i evigheder, men nu til forestillingen. Jeg var nemlig så heldig at Rikke havde købt biletter til forestillingen Svanesøen.
Det må virkelig være en hver ballerinas drøm at spille med i dette prægtige stykke.

Da jeg ikke syntes det er passende at tage billeder under sådanne forestillinger, og jeg samtidig var fuldstendig opslugt af handlingen. Er billederne er høfligt lånt fra Det Kongelige Teaters katalog.




Det var en helt igennem fantastisk forestilling, og jeg håber at alle der her lyst, har mulighed for at se den. For den var virkelig god. Tak for en dejlig gave søs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar