søndag den 19. april 2015

weekend glimt

Weekenden har virkelig været tiltrængt oven på en tæt pakket uge, men mange fantastiske begivenheder. Men det blev da også til lidt forskellige ting i løbet af weekenden, selv om der ikke var det store planlagt.

Der var blandt andet tid til en lille is fra Oluf sammen med søs R. Denne gang stod den på valnøddeis med mørk chokolade og havtornesorbet med hvis chokolade. Og begge var fantastisk gode, som isene jo altid er hos Oluf.

Der var tid til nogle hyggelige gåture, ude i det gode vejr.

Lørdag aften indløste jeg min fødselsdagsgave fra min veninde H, som var en tur ud og spise sushi. Vi endte på en running sushi bar, da man der kan spise så meget at man triller hjem. 
Denne gang trillede vi dog videre i biografen, hvor vi fik set Fifty shades og grey (så ved vi hvad folk taler om, om end vi er lidt sen på den). Det viste sig at være en overraskende film, på en positiv måde, i det der var mere handling end jeg havde forventet.

Solstråler indbyder bare mere til is end vinterkulde, så der har selvfølgelig også været tid til at lave årets første potion hjemmelavet is.

Samt noget lægger sommer mad, i form af grillede grønsager og laksebøffer med feta. Nu er jeg ved at være klar til sol, sommer og varme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar