onsdag den 14. januar 2015

Ultra nem pizza

Nogle gange har man bare behov for at det går bare en lille smugle hurtige at lave aftensmad end jeg har til dagligt. Men denne uge har været en af de lidt mere poppet slags, hvor man har behov for et nemt og hurtigt måltid mad.
En veninde gav mig et tips, til hvordan jeg nemt og hurtigt kunne lave en god pizza, så der er mad i en fart. Nemlig ved brug af en hemmelig ingrediens....

Tortillas pandekager, og en masse andre gode ting.

Jeg er svagt glad for masser af grønsgaer på min pizza, så der var skåret en masse spændende ting ud. Og jeg må indrømme at jeg pga. tidspres snød lidt og købte en færdig tomatsovs.

Jeg valgte at rulle pizzaen som man normalt ruller Tortillas og bage dem i et fad med ekstra ost. 
inden i var der tomatsovs, masser af grønsager, parmaskinke og rucola. Da den ikke bages så længe, kan man sagtens bage dem med rucola på uden t den bliver kedelig. Den skal bage i ca. 5 min.

Det gode ved denne ret er at den også er nem at lave til madpakken, hvilke jeg også gjorde, bar i en lidt anden udgave.
Jeg lavede en ekstra som blev bagt som almindelig pizza, til næste dags madpakke. Det blev til en ren grønsags pizza. 

Dagen efter blev der tilsat rucola og laks, inden den blev rullet sammen som en waps. Uhm, det var en dejlig madpakke, så det er bestemt ikke sidste gang jeg gør det. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar