onsdag den 21. januar 2015

Træt af knuder på ledningen...

Jeg kan rigtig godt lide at hører musik og hører specielt meget af det når jeg er på farten. Der er for mig ikke noget bedre end at sætte noget musik i ørene, hvis jeg har behov for at lukke omverdenen ude. Så derfor har jeg altid min ipod med mig, så jeg altid er parat til at nyde musikken med det samme....

Til gengæld er jeg ikke specielt stor fan af knuder på ledningen, og alt den tidman skal bruge hver gang på at filtrer ledningen ud, så man overhoved kan komme til at hører musik.
men jeg fandt heldigvis for et par år siden en god opfindelse til at rokerer det problem med.

Jeg så at andre havde haft succes med at hækle et etui omkring ledningen, så den af en eller anden uforklarlig grund laver mindre knuder på ledningen. 

jeg skal ikke rode mig ud i nogen forklaring om hvorfor det virker, men der bliver færre knuder på ledningen, så det er klart noget jeg kan anbefale. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar