søndag den 11. januar 2015

Glimt fra en pakke weekend

Min hverdag begynder snart at blive en smugle pakket med et spændende job med masser af udfordringer, en travl fritid med massere af hyggelige stunder med familie og venner, og ikke mindst en masse spændende fritidsinteresser der også skal være tid til.
Alle fantastiske ting jeg ikke vil være foruden, men må indrømme at jeg godt nogle gange kunne bruge lidt flere timer i døgnet. Men hvis jeg skal være helt ærlig, ville jeg nok bare fylde den ekstra tid med endnu flere ting og sager. 

Her er lidt glimt fra hvad denne weekend har budt på af spændende ting og sager. 

Fyraftens drinks med en masse skønne kollegaer, venner og bekendte.
Efterfulgt at et besøg på cafe Katz, der klart er et besøg hver, hvis man er i nærheden.

Aftenen blev for mit vedkommende afsluttet efter et besøg på Pub & Sport, hvor der blev prøvet kræfter med pool, bordfodbold og dart.

God morgenmad bestående af æggepandekage, bagte dadler i parmaskinke og ost med hyben/æblemarmelade. Samt en god stor kop Chai. 
Så kan det næsten ikke blive bedre, jeg elsker morgner.

Der er lavet en hel del spansk forberedelser til søndagens undervisning. Og efter undervisningen er der igen blevet lavet en masse forberedelse til næste undervisning.

Jeg nåede at bage en banan chokoladekage, inden H kom besøg for at øve spansk inden vi tog videre til undervisning. Har dog først spist et stykke af den efter jeg kom hjem, da H havde købt studenterbrød til os. 
Så med alt det kage i dag er det vist godt at jeg ikke lavede noget nytårsfortsæt inden for det område. 

Stegt nudler med grønsager i koksussovs. 
Jeg elsker at lave mad i wok, da det er nemt, hurtigt og meget taknemmeligt, man kan næsten proppe alt op i en wok. Her er det løg, ingefær, peberfrugt, broccoli, squash og koksusmælk, med en masse krydderier. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar