fredag den 1. juli 2016

Mandags besøg

I mandags var jeg endnu engang ude i kolonihaven for at besøge søde A og hendes lille laban. Her stod den på sørøvere og pirathistorier, lækker aftensmad og venindesnakke.

A lavede lækre fiskeburgere til mig, og det smagte fantastisk. Uhm, det er bestem ikke sidste gang jeg spiser dem. Nogen fik også en hel agurk at gnave i. 

Det var virkelig noget lækker mad og en hyggelig snak om løst og fast, som trak lidt længere ud end beregnet. Men det kan jo være svært at bryde op, når selskabet er godt.
Må dog indrømme at jeg er blevet lidt ældre og derved godt har kunne mærke trætheden mælde sig oven på weekendens hyggelige begivenheder. Men jeg må sove når jeg bliver gammel, for jeg vil bestemt ikke være foruden de hyggelige stunder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar