torsdag den 12. maj 2016

Sol, (næsten) sommer og selv forkælelse

De sidste par dage er brugt på at nyde at det endelig er blev solskindsvær og næsten sommer. Derudover er det også blevet til lidt selv forkælelse og hygge med en masse gode mennesker.

Mandag stod den bl.a. på hygge med en god kollega der, der kender alt til min svaghed for is. Så vi var på Christianshavn og få nogle virkelig gode og ikke mindst store is. Det er bestemt ikke sidste gang jeg kommer der. Uhmmm... 

Om eftermiddagen var jeg ude med en af de andre gode kollegaer, for at finde et sted for vore nyopstartede strikke-klub. Det blev dog ikke til så meget strikkeri denne gang, men en plads i solen, et stort glas lemonade og en portion Nachos på cafe Anton. 
En super hyggelig eftermiddag, der blev helt anderledes end forventet.

Der har i løbet af ugen også været tid til at læse lidt i byens mange parker. Hvilket har været helt vildt hyggeligt og afslappende.

Onsdag blev brugt i godt selskab med min veninde H. Vi startede med at slikke lidt sol i Fælledeparken efter arbejde, hvorefter aftensmaden stod på vores begges livret... nemlig sushi.

Ofte er vi tilbøjelig til at tage menuerne og så bare dele dem, men denne gang besluttede vi at blande nogle selv. Det blev til en kæmpe portion mad, da stykkerne er noget større, end dem man får i menuerne. Det smagte udmærket, men kan nu også virkelig godt lide menuerne. Og de var bestemt ikke beregnet til at spise i det fri, da det er svært at spise de store stykker i en mundfuld. 

Da solen begyndte at gå ned fik vi os en lille "dessert" to go. Min var en varm chokolade med flødeskum, som vi nød på en bænk ved søerne, mens solen langsomt forsvandt bag hus tagene. 

Det er også blevet til lidt selv forkælelse i denne uge, i form af mine første par Birkenstock sandaler. 
Trængte også lidt til det... 
 Jeg har kun et par gamle slidte balarinaer og et par sandaler der er for små tilbage. 
Så nu bød lejligheden sig endelig til at jeg kunne købe et par nye sandaler med god samvittighed. Og jeg er vildt glad for mit køb. De kan virkelig anbefales.

Har også fået årets første jordbærtærte... Uhm....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar