torsdag den 5. maj 2016

En kort uge kan være meget lang

Kalenderen har vist en kort uge, men det føles som om den har været uendelig lang. 
Måske det skyldes en meget lang dag på arbejdet, der blandet andet bød på et tidligt møde i lufthavnen, da jeg skulle på en en dags tur til Jylland. 
Måske det skyldes at jeg skal vende mig til at det er blevet lysere og derved går senere i seng. 
Eller måske det skyldes nogle helt andre ting... Hvem ved.... Jeg glæder mig i hvert faldet til en forlænget weekend, med masser af sol på næsen. 

Den korte uge er brugt til at starte planlægningen af en længere rejse til efteråret, hvor den forhåbentligt kommer til at stå på sol, palmer, hvide badestrande og azurblåt hav. Håber virkelig vi kommer afsted. 

Og i går havde jeg en super hyggelig aften med A, hvor den stod på mit første besøg på Le Le. Noget jeg virkelig kan anbefale. det var super godt 
Vi valgte dog at tage desserten på Østerberg, hvor de virkelig laver gode is. 

I går fik jeg smagt deres chokolade is og en hindbær sorbet. Begge smagte vildt godt, men de bestemt også virkelig gode sammen. Uhm...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar