fredag den 27. november 2015

Travlhed hele vejen rundt...

Der har været lidt stille på blokken den sidste uges tid, hvilket skyldes enorm travlhed hele vejen rundt. Ikke noget med stress, men jeg har haft mere travlt, end jeg nok vil erkende og har vist fået sat lidt for mange skibe i søen samtidig både privat og arbejdsmæssigt.

Lørdag formiddag brugte min far og jeg på at skifte dæk på bilerne og gør dem vinterklar. Der var nogen der havde talt om en snestorm, men det kunne da ikke passe, eller....
Godt vi nåede det inden sneen kom, selv om det foregik i regnvejr.

Med strikkeklub, familiebesøg (hele vejen rundt) en snestorm, mere familie besøg (denne gang i københavn), smykke afslutning, spansk lektier og undervisning, omorganisering på arbejde, uklarhed i arbejdsopgaver, ansættelse af nye medarbejdere, flytteplaner og meget mere, er det skønt endelig at kunne se lidt lys på den anden side.

Har glædet mig til at det skulle blive fredag, så jeg kunne få startet på et hemmeligt projekt (og nej, det er ikke den opskrift der ligger på sofaen - den er til inspiration for mit første frihånds projekt), drikke varm kakao og se gamle danske film, som jeg er svagt glad for. 

Resten af weekenden skal ligeledes bruges på hygge og afslapning i den helt stor stil. Skal vist også se at komme igang med de hjemmelavede julegaverne. 

Når ja, vi nåede da også en klipning mellem alt det andet der er sket i den forgangne uge. Så nu er lokkerne blevet lidt kortere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar