tirsdag den 10. november 2015

Endelig færdig med trøjen

Tidligere på året købte jeg denne bunke lækre garnnøgler, i den hyggelige garnbutik Garn-iture på Frederiksberg. Det er den utrolige lækre garn jeg brugte til at lave mit første tæppe i, blandet med en lækker garn fra ONION med brændenældefibre.

Garnet blev indkøbt til at lave denne fine trøje fra boge "Suveræn strik på den feminine måde".



Nu er jeg endelig blevet færdig med et strikkeprojekt, som endte med at blive lidt af et evigheds projekt for mig. Ikke mindst fordi jeg har pillet den op en mindst tusind gang. Det er specielt ærmerne som har voldt mig problemer, men nu er den endelig færdig. 



Jeg er blevet temmelig glad for resultatet, hvilket måske lige så meget skyldes de mange gange jeg har måtte pille arbejdet op, fordi jeg ikke var tilfreds.
Og så den er fantastisk blød at have på. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar