søndag den 8. november 2015

Julebryg, cocktails, spansk, strik og meget mere

Det har været en temmelig travl uge, med en masse praktiske gøremål for mit vedkommende. Så det var bestemt tiltrængt med en weekend, om end den havde et mere tætpakket program end den travle ud.

Fredag ved jeg til J-Dag med J og co., hvilket egentlig passer temmelig skidt sammen med at jeg overhoved ikke drikker øl.... og dog. Jeg er nemlig gået hen og er blevet temmelig vild med Ginger Beer, som ikke kun fås som en læskedrik, men også som navnet siger... en øl med ingefær. 
Jeg syntes de smager fantastisk, og er et godt alternativ til os der endnu ikke har lært at holde af øl.

Lørdag formiddag stod den på hjemmelavet brunch med ristet pølser, scrambel æg med spinat, varm cacao og mine forældres hjemmelavede æblemost. Uhm.. det er skønt med weekendmorgner, hvor der er tid til at nye morgenmaden og stilheden. 

Formiddagen og eftermiddagen stod på noget så ufiks som rengøring, lidt strik og...

... spansk lektier. 

Lørdag aften mødtes jeg til et par gratis åbnings drinks på den hyggelige Butchers med J.
Et super hyggeligt sted, med god stemning og god betjening.

Og bestemt nogle gode drinks. Fik til til den store overraskelse en med æble og ingefær, som smagte helt fantastisk. 
Det er som sagt et besøg vær, hvis man er i København og skal ud og have virkelig lækre drinks. 

Søndag har primært stået på forberedelse til spansk undervisningen i morgen...

... og en lille smugle mere strik. Er forhåbentligt snart færdig, da jeg skal igang med at par andre projekter.

Nu skal resten af aftenen bruges på at få læst læsestykket i spansk igennem et par gange mere, så jeg kan det bare nogenlunde. Og så måske lidt guf og te til en god film, mens jeg får strikket lidt mere.
God søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar