mandag den 16. november 2015

En sort sag er flyttet ind

Jeg må indrømme at jeg som de fleste andre kvinder, har et eller andet med tasker. Og at jeg efterhånden har en fin lille samling, af især arvestykker og genbrugstasker. Man er tit heldig at finde en taske i noget bedre kvalitet, og samtidig til billige penge, hvis man kan leve med at den har være brugt før.

Nogle vil nok mene at jeg har tasker til enhver lejlighed, men det er aldrig rigtig lykkedes mig at finde en lille sort håndtaske i ledder, som samtidig er stor nok til at indeholde det allermest nødvendige som nøgler, pung, mobil og alt det andet man kan fylde i en taske.
Eller det vil sige ikke før nu...

Hvor jeg har fundet denne fine sag på nettet. 

Den er klassisk, moderne og det alt sammen på en og samme gang. Og så kan den indeholde alt det jeg lige har brug for i en lille håndtaske. Den har allerede være med i byen, på venindebesøg, ude at handle og sågar på arbejdet. 

Jeg har virkelig ledt i mange år, for at finde den helt rigtige sorte taske, som skal følge mig i mange år fremadrettet, og det er jeg bestemt sikker på at denne vil komme til at gøre. 
Jeg er allerede helt vildt glad for den.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar