onsdag den 30. september 2015

En lille ny prinsesse

I fredags var jeg på første barselsbesøg (af forhåbentlig mange), eller hvad det nu heder, når den lille ny er kommet til verden, hos min veninde L i Roskilde.

Storken har nemlig endelig være forbi med en yndig lille pige. 

Så da bilen var pakket med weekendtaske og en masse pakker til den lille ny, susede jeg et smut forbi.

Jeg glædede mig som et lille barn over at skulle se den lille ny og de lykkelige forældre. Da der desværre ikke har været meget tit til besøg på det sidste. Og det var fantastisk at se dem alle tre og at de har det godt. 
Derudover er det også lidt spændende endelig at kunne afslører lidt af den travlhed der har været skrevet en del om, da det ikke kun skyldes travlhed på arbejdet. 
Tiden hjemme er nemlig blevet flittigt brugt på hjemmelavede gaver til det lille puds. 

Udover denne lille stort-stork-langeben, fik jeg blandt andet hæklet en dukke og et barnevognstæppe. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar