lørdag den 5. september 2015

Opgør mod øm bagdel

Det er efterhånden lidt tid siden jeg købte min gyngestol, som jeg er blevet svært glad for. Det eneste negative der dog har været at sige om den. Var at man fik en smugle ondt i bagen, når man sag der i flere timer. 
Dette problem fik jeg dog løst i sidste weekend, da jeg endelig fik syet en hynde til stolen.

Skum puden er købt i Stof 2000, er efter bedste evne tilpasset stolædets former, inden jeg klippede stoffet. 

Jeg har fundet noget fint sort og hvidt stof, som jeg syntes passede meget godt tit formålet. Samt et lyserødt bånd til at bryde det pæne grafiske udtryk. 

Jeg fik også sat en lynlås i pudevåret, så det er muligt at vaske det engang imellem. 


Resultatet af den færdige pude kom til at se således ud...

Og jeg må da indrømme at jeg er blevet svagt glad for resultatet. Så nu bliver der brugt en del timer i stolen. 

Det var super dejligt at få gang i symaskinen igen, så det varer ikke helt så længe før den kommer frem igen. Jeg kommer i periode desværre til at glemme hvor glad jeg er for at sy. Så det er dejligt at blive mindet om det engang imellem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar