fredag den 11. september 2015

Nu kan jeg modstå alt efterår og vinter vejr

Eller det vil sige, mine fødder er klar til at det bliver efterår og vinter.
I dag havde posten nemlig en pakke med, som mine fødder kommer til at blive svagt glade for. Nemlig nye sko, til efterårs og vinter sæsonen.

Fullstop imiteret sort ledder, med behageligt for. Købte et par for et par år siden i samme mærke, og jeg knus elsker dem. De er så behagelige at have på.


Da jeg har temmelig små fødder, faktisk så små, at jeg er uden for almindelige voksenstørrelser, kan det være svært at finde passende skotøj.
Især skotøj der ikke oser af at det egentlig er lavet til børn.

Noget kan man selvfølgelig slippe af sted med, som fx. superman tegneserie i foret på sine Converse. Men med lyserøde glimmer vinterstøvler med sommerfugle og blomster, er det bare svært at blive taget seriøst i byggebranchen.

Bellybutton er et nyt mærke jeg skal afprøve, men tænker ikke de kommer til at give de stor udfordringer. 
De sidder super behageligt, og kan snøres ind og ud efter ben tykkelsen.


Så jeg blev temmelig glad da jeg fandt disse to par på nettet, der er super enkle, fine og behagelige at have på.
Kan næste ikke vente til jeg skal have dem på... og dog... er nu mest til sommer, sol og varme. Men måske det ikke bliver så slemt denne vinter, når man har sådan nogle fine sko at tage på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar