søndag den 30. november 2014

Jul på Østerbro

Det er første søndag i advent og det er nu tilladt at pynte op til jul, så det er der også så småt ved at blive i den lille lejlighed.

Der er kommet juletræ og lanterner i gangen.

Advents dekorationen er kommet frem af gemmerne...

... og ja, jeg er nu nok til den lidt anderledes en af slagsen. 

Jeg er vild med juletræerne fra Kähler, der de sidste par år har været en fast del af min advents dekoration.

Dyrene er en blanding af nyere og nogle gamle vi som børn lejede med hos min farmor.

Der er noget nostalgisk for mig over denne type dekorationer, da den minder mig om min bedstemor. Hun havde altid de hyggeligste jule dekorationer med bark, grene, plastikdyr og nisser blandet sammen i en gammel fisker bowle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar