søndag den 2. november 2014

Efterår i Tivoli

Jeg ha altid godt kunne lide efteråret, hvor farverne i naturen begynder at ændrer sig, og man sidder indendøre med en varm kop te og ser på regnen udenfor. Jeg elsker den friske duft der altid kommer efter en regnbyge, men mest af alt, elsker jeg når skolen skinder om man kan gå en tur og nyde det hele.
Sidste søndag havde jeg en hyggelig efterårs eftermiddag sammen med søs R i Tivoli, hvor vi nød det gode vejr og den hyggelige efterårs stemning.

Der var pyntet fint med græskar, blomster og halmballer alle steder man kigge.

Træernes blade var så småt ved at visne og blive gule og brune.

Det blev selvfølgelig også til en omgang varm kakao med flødeskum, ved en af de hyggelig udendørsservering.

Der var super mange mennesker der havde fundet på den samme gode plan som os, at nyde eftermiddagen i Tivoli.


Denne søndag står den mest af alt på hygge indendøre med en god bog, mit evigheds projekt og lidt andre mere praktiske gøremål. God søndag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar