mandag den 24. november 2014

Julie Sandlau øreringe

Jeg fyldte 30 år i foråret, og fik i den anledning et gavekort til en smykkehandler, men har ikke rigtig fået indløst det, da jeg ikke helt viste hvad jeg ønskede mig. 
Det blev bestemt ikke lettere efter at jeg selv begyndte at lave smykker. Jeg blev nærmere mere kræsen, da jeg nu havde kendskab til hvor meget arbejde eller mangel på samme der kan være i et smykke. 

I weekenden tog jeg mig så sammen til at tage ind i butikken for at se hvilket udvalg de havde, og faldt hurtigt for et par enkle Julie Sandlau øreringe. Så efter en hurtig overvejelse, kom de med mig hjem.



Jeg faldt for deres elegante enkle udtryk, som gør at jeg vil kunne bruge dem til det meste. 

Så selv om jeg på forhånd havde dømt opgaven med at indløse gavekortet, som en umulighed, endte jeg med at komme hjem med en fantastisk ny skat til smykkesamlingen. 
Nu bliver det næste problem bare at finde den helt rigtige begivenhed til at promovere min nyerhvervelse. Jeg håber virkelig jeg snart får en mulighed for at vise dem frem, for de er bare så fine.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar