lørdag den 15. november 2014

Kreativ lørdag

Min lørdag har været fyldt med en masse praktiske (og ikke mindsk kreative) gøremål, som jeg har ladet vente lidt for længe, så der nu var samlet til bunke.
Så jeg har haft en kær ven fremme, jeg ikke har set så meget til på det sidste, som jeg kunne ønske mig...

... nemlig min symaskine. Så i dag er der både blevet lagt bukser op og ærmerne på min læderjakke er lavet kortere, så jeg kan passe den.

Det var lidt af et arbejde at gøre ærmerne på læderjakken mindre, og jeg er heldigvis blevet rigtig glad for resultatet.... Og må indrømme at jeg er temmelig stolt af præstationen, da læder ikke er det nemmeste materiale at arbejde i.

Der har heldigvis også været tid til evigheds projektet, som stadig skrider støt fremad. Jeg er nu igang med den sidste farve firkanter.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar