onsdag den 24. september 2014

Weekend med morgenmadshygge, børnefødselsdag i familien og venindebesøg i Køge

Min travle weekend er efterfulgt af en tæt pakken uge, så om lidt forsinker kommer her et par glimt af min fantastisk travle men hyggelige weekend der både indebar morgenmadshygge med Søs R, min nevøs fødselsdag og venindebesøg hos min søde veninde i Køge og hendes dejlige dreng.

Hyggelig morgenbord lørdag, hvor jeg var inviteret til morgenmad  hos søs R inden turen gik mod Landlig hygge.

Lørdag aften blev tilbragt i god selskab med store dele af familien til fejringen af min nevøs 11 års fødselsdag. Der blev talt, grinet og spist en masse.
Menuen stod blandt andet på rovfisk, traktor og en overflødighedshorn af desserter.

På bestilling fra min nevø og til stor underholdning for os alle, havde Søs L hygget sig med at lave både rovfisk...

... og traktor farsbrød til hovedret. hvortil der blev serveret en masse spændende tilbehør.

Til dessert var der både æblekage og citronformage at vælge mellem...

... samt familieklassiker, hjemmelavede flødeboller, som snart er en tradition for søs L. 
Det hele blev afsluttet med to en traktor(kagemand) og en kagemand med masser af slik.

Oven på lørdagens festlighedder, gik turen søndag til Køge for at besøge min søde veninde og hendes dejlige dreng. En altid hyggelig begivenhed som jeg holder meget af.
Her stod den på kage bagning, te drikning, lange samtaler, tilberedning af aftensmad og ikke mind total meget hygge og leg med hendes dejlige dreng på halvandet år.
Jeg ser dem ikke så ofte som jeg burde, så man kan ikke andet end at blive rørt når ham ca. 30 minutter efter min ankomst, tager en i hånden for at vi nu skal lege.

Te, nem æblekage og hygge i deres hyggelige køkken.

Jeg agerede legetante mens min veninde stod for aftensmaden som stod på ris, kylling og majs kolber. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar