lørdag den 6. september 2014

På besøg i Jystrup

Min super søde kollega gik på barsel for en lille måneds tid siden og det kan virkelig mærkes at hun mangler i hverdagen. Men heldigvis havde vi lavet en aftale om at jeg skulle komme ud til hende i Jystrup, ved Lejre. Så der var jeg ude i dag, for at diskuterer hvad der er sket på arbejdet siden hun gik fra og hvad der er sket med hendes voksende mave siden sidst jeg så hende.

Eftermiddaggens te og jordbærtærte blev indtaget på terrassen

Det lykkedes mig at blive forelset op til flere gange i løbet af mit besøg i Jystrup. Først var det i de omkringliggende ladskaber, derefter i stilhed, så i kollegas hyggelige have og hjem, men den største forelskelse blev dog denne...


 ... Min kollegas fantastiske søde Corgi, som jeg havde taget med hjem på stedet, hvis det ikke var fordi den var for tung for mig at bære op til 3. sal. Den var helt fantastik sød, og jeg vælger at tro at forelskelsen var gengældt, efter som jeg godt måtte klappe den på maven og fik op til flere slik i løbet af besødet.

Udsigten over markerne ved Jystrup

Så med alle de indtryk har det været en fantastisk dag i det bedste selskab og jeg glæder mig allerede meget til det næste besøg, som forhåbentlig bliver om kort tid. Tak for en hyggelig eftermiddag til jer begge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar