torsdag den 25. august 2016

Nyt gulvtæppe

Jeg har længe ønsket mig et gulvtæppe, der kunne skabe hygge, skærme tæerne mod det kolde gulv om morgenen, og meget, meget mere. Men det viste sig at være lidt af en opgave jeg havde kastet mig ud i. 
For et gulvtæppe er ikke bare et gulvtæppe, og der er en masse ting man skal tage stilling til, når man overvejer at købe et rigtigt godt et af slagsen. 

Men i sidste uge lykkedes det endelig, efter godt et års søgning, at finde det helt rigtige gulvtæppe... Nemlig det gulvtæppe som vise sig at passe perfekt til alle mine forventninger. 

Det er egentlig ikke fordi jeg har tænkt særligt meget over hvilke møbler jeg flyttede med mig fra ladet og ind til byen. Det vigtigste formål for mig var dengang, at mit møgbleman skulle være funktionelt. Dette har bevirket at der er flere træsorter og farver repræsenteret, end jeg normalt ville have indrette med. Men jeg må indrømme at den lidt rode sammensætning er ved at være en så 

Det var derfor vigtigt for mig at finde et gulvtæppe der er med til at binde det hele sammen. 
Og det syntes jeg dette gør. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar