søndag den 14. august 2016

Hello Copenhagen

Den anden dag fik jeg en lidt forsinket fødselsdagsgave, fra en veninde der efterhånden kender mig temmelig godt. Men hvilken fin gave.
Jeg fik nemlig den fine Københavner guide - Hello Copenhagen, som er illustreret af Vissevasse.

Jeg flyttede fra landet og til byen for ca. 2,5 år siden, og må siges at have været den helt rigtige beslutning for mig. 
På en eller anden måde bliver jeg aldrig rigtig træt af København, hvor jeg hele tiden finder nye spændende områder som ikke er udforsket. 

Jeg er helt vild med Vissevasse's plakat af Trianglen på Østerbro, der af mange grunde får mig til at få en følelse af hjem i København. 

Bogen har allerede fået en plads på natbordet, og jeg glæder mig til at kaste mig over den og blive klogere på København. 
Så nu er der vist ikke andet end at sige: hallo Copenhagen.

Man skulle næsten tro, med den gave, at min veninde kender min forkærlighed for København og ikke mindst min forkærlighed for Vissevasses illustrationer. Det er sådan en fin gave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar