mandag den 1. august 2016

Luftballon, Churros og Wagamama i regnvejr

I fredags var det lidt som at være barn igen. Jeg mødtes med J & co. efter arbejde, hvor vi købte turpas til tivoli og nød en hyggelig eftermiddag og aften. Det hele startede med en tur i den gale rutsjebane....

... hvorefter vi fortsatte over forbi boden med Churros. Det er efterhånden  en hel del år siden jeg sidst har prøvet forlystelser, og de er bestemt ikke blevet mindre skræmmende med tiden. 
Så vi fik vist alle lige beroliget naverne lidt med en omgang Churros inden vi var klar til næste forlystelse.

Derefter blev til til lidt af de mere stille forlystelser som bådene, sørøverskibet, guldminen og luftballonerne. Det sidste var lidt af en prøvelse for mig, da jeg ikke er så god til højder og derfor aldrig tidligere har turde prøve dem... Og ja, det var lidt skræmmende men jeg overlevede, og tror faktisk jeg vil prøve dem igen en anden gang.

Der er så hyggeligt i Tivoli

Og det blev straks meget nemmere at komme til forlystelserne, da det begyndte at sile ned med regn. 

Efter et par ture mere i regnvejret, gik vi på Wagamama for at spise... Lige som alle de andre der havde fået samme gode ide. Det tog derfor godt 45 min at få et bord og ca. 30 min yderligere før alle havde fået mad. Men det smager nu godt. 

Efter maden fik jeg blandt andet prøvet en anden af de forlystelser, jeg aldrig har prøvet. Nemlig radiobilerne... og jeg er total solgt til dem. Fik det største grineflip under og efter turen. Det var på mange måder bare sindsygt komisk. Så tak for turen K, tror vist jeg kørte flest gang ind i dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar