onsdag den 17. august 2016

En virkelig god vegetarburger

Jeg prøver sammen med J & co at starte en form for restaurante-madklub op, hvor konceptet er at vi mødes 1-2 gange om måneden til fællesspisning ude på en restaurant i København. 

I dag mødtes jeg derfor med J og lillebror til burger på Cock´s & Cows, hvor jeg fik en virkelig god vegetarburger, med en squash-bøf af en art. Den var virkelig god. 
Til den fik jeg mine nye ynglings pomfritter, nemlig salt og vinegar fritter med masser af hot chillimayo... Så godt.

Uhm... fik jeg sagt at den var god?

Desværre glemte jeg at sige at den skulle være uden rå løg, og da jeg er et af den type mennesker der på ingen måde kan tåle rå løg (specielt ikke rødløg og forårs løg). Er jeg nu bundet til sofaen resten af aftenen, med nogle kedelige mavekramper, på tros af at jeg temmelig hurtig fik fjernet løgene. 
En temmelig ærgerlig ting ikke at kunne tåle, når man godt kan lide smagen og hele det Danske køkken har besluttet at rå løb er en destantbel af næsten en hver ret. 
Jeg må virkelig huske at sige det næste gang...

Men det var min egen  fejl, og det skal bestemt ikke rokke ved at det virkelig var en god burger.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar