fredag den 12. august 2016

Kunsthåndværkermarkedet på Frue plads

I dag har jeg været forbi det årlige kunsthåndværkermarkedet på Frue Plads i København.
Det er et super fint markedet med mange fine boder. Af de mere tratidionelle kan nævnes, tekstil, keramik og smykker. Men denne gang var der også lidt overraskelser indimellem, som boden der solgte de smukkeste brillestel i horn.

Markedet er efterhånden ved at have vokset sig stort, med sine over 100 forskellige kunsthåndværkere. 




Gik meget og kiggede på disse fine uroer i porcelæn, men...

Jeg endte med at få dette super par fine øreringe fra Lene Hald med hjem, da jeg simpelthen ikke kunne stå for dem. De er så super fine, enkle og med et finurligt tvist. 
Jeg glæder mig vildt meget til at få lov til at lufte dem.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar