torsdag den 3. marts 2016

Ræven Swift

Som lille fulgte jeg sammen med min kusine J med i en tegnefilm om en nisse der ridder på ryggen af en ræv kaldet Swift.

Min kusine var så vild med den serie, at hun havde en bamse ræv som også hed Swift, som var hendes et og alt. Swift er for længst gemt væk, men bliver ofte nævnt når vi er sammen.
Nu skal min kusine selv have et barn og hvad var mere nærliggende end at hun skulle have sin egen Swift.
Så jeg har været igang med hæklenålen endnu engang. Men denne gang blev noget anderledes end ellers, da jeg ikke kunne finde den helt rigtige opskrift. 

Jeg har derfor selv måtte ligge hovedet i blød og prøve at strikke noget sammen af forskellige opskrifter og min egen fantasi. Det er kun anden gang jeg selv udvikler et mønster, så det var list spændende, da jeg normalt godt kan lide at have et mønster som rettesnor for det jeg laver.

Men trods det manglende mønster syntes jeg faktisk den blev meget sød. der kan selvfølgelig rettes lidt på den her og der, men i det store hele er jeg blevet meget tilfreds med resultatet. 
Så må vi bare håbe at barnet også syntes den er sød.

2 kommentarer:

  1. Den er blevet så fin:) du er for sej...

    SvarSlet
  2. Hej Søde. Tak skal du have. Nu håber jeg bare at den lille pige bliver glad for den. Knus L

    SvarSlet