søndag den 6. marts 2016

Snevejr og søndagshygge

Det er blevet søndag og uden for har sneen dalet ned det meste af formiddagen, med fine store snefnug der er fløjet forbi mit vindue. Imens har jeg hygget indendøre.
Sneen var af den våde slags der ikke blive liggende, så jeg hyggede mig inde døre med min lydbod, mens det stod på.
Det er nu hyggeligt at sidde bare og stirre ud på sneen, mens man får fortalt en god historie. 

Udover lydbogen blev der også hygget med at bage banan-klatkager og ikke mindst efterfølgende at nyde dem, sammen med en god kop te.

Og imens fortsatte sneen atter med at dale.... og på et tidspunkt slog den over i støvregn, som ser ud til at vare resten af dagen. 

Indendøre er jeg blevet færdig med lydbogen "Balladen om Marie Krøyer", der viste sig at være meget fin. Når den lige er sunket lidt, skal jeg finde en ny at gå igang med. Tror allerede jeg har et bud på hvilken det skal være, men skal lige synke denne først.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar