fredag den 31. oktober 2014

Visuel kommunikation

Jeg taler ikke så meget om mit jeg herinde, på tros af at det fylder utrolig meget af min tid og jeg er enormt glad for det jeg laver.
Men jeg vil dog gerne dele en af de ting jeg har lært inden for den sidste uges tid, nemlig nogle grundbegreber til visuel kommunikation.

Vi startede med at lære at tegne hoveder og mennesker...

... Og gik efterfølgende over til bygninger og landskaber.

Kommunikation er en stor del af vores hverdag og det er utroligt vigtigt at man gør det ordentligt, da vi ikke opfatter ting ens. En af de ting man begynder at have fokus på inden for forretningsvendren er den visuelle kommunikation. Der måske er lidt banal, men virker som budskabs bringer for flere end man regner med.

Selve teknikken er utrolig simpel og de fleste mennesker kan lærer at lave dem. Så det er bare med at klø på og få øvet sig.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar