mandag den 6. oktober 2014

smykker, strikkeklub og op til flere fødselsdage

Min sidste uge var ikke bare travl, men tæt pakket med hyggeligt samvær og gode oplevelser. 
Som allerede startede tirsdag aften med gave indkøb til ugens fødselsdage og den ugentlig smykkeaften. 
Jeg får desværre ikke taget så mange billeder, da alt tiden skal udnyttes optimalt med at få lavet nogle fine smykker. Men jeg skal nok vise mere senere. 
Herunder er lidt glimt fra ugens øvrige aktiviteter. 

Onsdag aften stod oprindelig på fællesspisning i lejligheden, men da de andre havde glemt det, blev det til enorme mængde spagetti kødsovs til mig.

Torsdag aften var jeg et smut på landet for at fejre min mors fødselsdag med resten af familien.

Her stod aftenen på lægger mad og hyggeligt selskab. 

Fredag aften var der arrangeret strikkeklub hos min veninde L på landet. hvor der blev strikket og hæklet...

... og spist en masse kage.

Lørdag stod min kalender endnu engang i fødselsdagens tegn. Denne gang var det min søde veninde L fra Roskilde som fyldte 30 år, men sang og lækker brunch. 

Der var både frugt og et væld af oste med hjemmelavede marmelader og figener i spiritus... 

... og der var kyllingspyd, vafler, skinker, pølser og meget mere end hvad hjertet kunne begærer.

Oven på alt det mad,, var vi et smut i skoven for at få rørt os lidt, så der var plads til lidt mere...

... da der hjemme ventede kaffe og kage. Uhm, det var noget dejligt mad og virkelig godt selskab. Det gør ikke noget hvis vi gentager succesen igen en anden gang.

Søndag formidag blev brugt på at lade op efter den hyggelige gårsdag, inden jeg skulle ud af døren til endnu en fødselsdag. Denne blev der dog ikke fotodokumenteret, da det begynder at blive lidt pinligt hvor meget jeg spiste i sidste uge. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar