mandag den 20. oktober 2014

Regnvejr, gåtur i skoven og god mad

Min weekend er tilbragt på landet sammen med min familie og venner, og har stået på indendørs hygge i regnvejr, gåtur i skoven, en masse praktiske ting som fx. at ordne bil i regnvejr og ikke mindst masser af hygge med familie og venner.

Hyggelig efterårstur i Dennerupvænge skoven.... 

... sammen med Mutti og søs R. 


Lørdag aften blev tilbragt i god selskab med min søde veninde fra Køge og hendes utrolig søde dreng, der er nået til den frække alder. De var nemlig også på landet for at besøge mormor og morfar.

Her stod menuen på nogle fantastisk gode kyllingburgere, med æbler, mango, agurk, salat, avokado og en masse andet godt. Uhm, det må jeg selv prøve at lave snart.


Søndag bøs på en hel del regn og en masse praktiske ting udendørs i regnen og en hel del hygge indendøre. Samt et lille besøg på loppemarked med søs L, hvor jeg dog ikke kom hjem med noget.

Haven var ved at forvandle sig til en ris-mark med alt det regn.

Men det er nu meget flot, når man bevæger sig ud i regnen.

Valnødehøsten er i hus og det ser ud til at der måske kommer kastanier til næste år.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar