torsdag den 9. oktober 2014

Opladning...

Oven på sidste uges mange begivenheden og opstart i en ny stilling på arbejdet, har jeg haft behov for en uge uden de store udskejelser.
Så i denne uge har de fleste aftne budt på hjemmelig hygge, med undtagelse af den ugentlig smykkedag.

Hyggestemning fra lejligheden.

Aftnerne er brugt på læsning, filmhygge og ikke mindst kreativitet. Af en eller anden grund, slapper jeg utrolig meget af når jeg sidder med et stikketøj i hånden. Så mine aftner er blevet brugt på at komme videre med evigheds projektet. 

Afslapning med evighedsprojektet. 

Opladningen af mine batterier skal bruges til en weekend probbet med massere af oplevelser. I morgen flytter jeg mere eller mindre midlertidig ud til søs R på Amager, eller i hvert faldet bare i weekenden.
Søs L og hendes to dejlige børn komme ind til København i weekenden, så den skal rigtig stå på søsterhygge og spændende ting i børnehøjde.
Og vi skal selvfølgelig ikke gå glip af kulturnatten.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar