onsdag den 4. februar 2015

Nyt strikkeprojekt

Der er travlt for tiden med arbejde, hækleprojekter og spansk. De sidste to ting tager næsten al min fritid, men det er til gengæld nogle hyggelige ting, som jeg holder meget af.
Men da det lakker mod enden med evigheds projektet, er det på tide at komme igang med et nyt kreativt projekt. Så i dag har jeg endnu engang været forbi søde Dorthe der har Garn-iture på Vesterbrogade 180.

Her købte jeg disse to lækre garner. Den ene er den lækre garn Best Blend (55% lammeuld og 45% bomuld) som jeg har hæklet evigheds projektet med, mens den anden er en ny lækker garn jeg skal arbejde med fra Onion (70% uld og 30% brændenælde fiber).
... Ja, du læste rigtigt, den består af fibre fra brændenælder, der skulle give garnet et look der minder om silke. 

Jeg har tænkt mig at bruge dem sammen, selv om jeg godt er klar over at farverne ikke er 100% ens, men jeg tror de kommer til at give et flot spil, når de bliver snoet om hinanden.

Jeg havde tænkt mig at bruge dem til denne lækre sag fra Lene Holme Samsøe´s bog Suveræn strik på den feminine måde. 
Men det kommer dog lidt an på hvad strikkeprøven viser, da mit garn er knap så langhåret som det i opskriften. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar