søndag den 22. februar 2015

Glimt fra endnu travl weekend

Endnu engang har jeg haft en travl weekend, pakket med spansk undervisning og en masse samvær med søde veninder og familie.

Fredag stod den både på spansk og efterfølgende hygge hjemme hos søs R, hvor jeg blev til lørdag morgen. Det er altid så hyggelift at ses med søs R. 

Resten af lørdagen bød på et besøg hos min veninde i Roskilde, hvor der blev serveret lækker tapas til frokost. 


Uhm, det var skønt og der var alt hvad man kunne drømme om på det fad. 

Søndag har stået på spansk og et lille besøg i Vanløse hos H, hvor der også blev tid til en lille gåtur i Danhusengen, for at nyde det gode vejr. Men selvfølgelig blev det skyet da jeg ville tage et billede, af foreårets første solstråler.

Vi nåede også lige forbi Damhussøen på vores gåtur. 

Frokosten hos H stod på gode rugbrødsmadder med alt det gode. Selv om jeg ikke er meget for jordbær der ikke er danske, var det den vidunderlig mad, der smagte af sol og sommer.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar