torsdag den 24. juli 2014

Venindebesøg, sol, sommer og masser af is

Sommeren er skudt igang med venindebesøg, sol, sommer og masser af is. Var forbi Hansen is med en kollega, hvor jeg fik mint med chokolade, vanille mango is og banan chokolade. 

Til frokost har den stået på sommer klassikeren, melon med parmaskinke og hjemmelavet hyldebærsaft fra landet.  

I dag har min søde veninde fra Køge været på besøg for at se hvor jeg bor, og det medførte naturligvis et besøg hos Oluf is på Østerbro. Vi fik en grøn is med mint, chokoladeovertræk og marangskrymmel og en med lakrids is og lime overtræk. Begge to vildt gode, men de smelter hurtigt i sommervarmen. 

Vi fik også lidt ud af det sidste sommersalg, med lidt tøj der kan bruges nu og noget der luner til vinter.


Det blev blandt andet til denne skønhed, som jeg næsten ikke kan vente med at få på.

Aften blev sluttet hyggeligt af med sushi i Fælledparken. Så helt igennem en hyggelig dag. Jeg glæder mig til du kommer igen Anne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar