onsdag den 2. juli 2014

Sommerferiestemning i København

Der er ved at sprede sig en vis sommerferie stemning i lejligheden og jeg nyder det i fulde drag.
Jeg går nemlig på ferie fradag, så i får lige et par sommerbilleder fra de sidste par dage, der forhåbentlig kan sprede lidt ferie stemning.

 Sommer salsa i Fælledparken tirsdag aften med H, hendes kæreste og en af deres venner.

 Et par billeder fra turen hjem efter salsa undervisningen.
Solskind i den ene retning....

... og faretruende skyer i den anden.


Så er det tid til nye klatkager til fryseren.

 Nye glimmer sommersko, da de gamle er ved at være slidt helt ned. Tror desværre ikke de holder hele sommeren, men så er det godt jeg fandt disse.

 Min første solsikke. 

 Mine planter gror fint i vindueskammen, så jeg har lige måtte lave lidt omplantning. Der er både Tallerkensmækker og en enkel Stivia på billedet.

Hjemmelavet banan-jordbær softice, uhm....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar