søndag den 27. juli 2014

Søsterhygge på landet

Weekenden er brugt på hygge sammen med mine søstre på landet, da søs R og jeg passede på det lille hus på landet, mens vores forældre var på en lille ferie.


Inden søs R og jeg tog på landet, stod den fredag på søsterhygge på Amager, hvor vi blandt andet fik is og pizza til aftensmad. Det var en super god pizza fra Meyers bageri, med majroer og lammepølse, som virkelig smagte godt. Så det vil jeg varmt kunne anbefale, at man prøver nogle lidt anderledes, men super lækre pizzaer. Men vi ventede, spiste vi lidt af de smagsprøver de havde stående, og jeg vil varmt kunne anbefale nogle af deres lækre kager.



Lørdag var både søs R og jeg inviteret med til havefest på søs L arbejde, hvor der ar blevet lave meget god mad.




Selv til dessert var der mere at vælge imellem, og hvor var det gode. Der var både romformage, citron formage, chokolademousse og is til børnene. Det var bare super fint og det smagte super godt. 


Søndag stod den på en lille overraskelse til vore forældre i form af en eller to ny klippede hække.
Et super hyggeligt arbejde, hvor vi begge fik trænet vores armmuskler.


Derudover nåede søndagen også lige at bidrage med et lille besøg hos min gymnasie veninde, som fødte en lille dreng mens jeg var i Jylland. Men søndag fik jeg endelig mulighed for at se det lille nye vidunder, og aflever den gave jeg lavede i foråret.


Det blev til en lille uro med fem forskellige luftballonen. Det var dejligt at se at gaven faldt i rigtig god jord.


Derudover blev der ligeledes søndag høstet alle de nærliggende rapsmarker. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar