tirsdag den 22. juli 2014

Sidste opfølgning på ferien og de kreationer der kom ud af det

Jeg er nu så småt begyndt at komme ind i min gamle rytme i København, og er tilbage på arbejdet med fornyet energi.
Men alle de gode oplevelserne og kreationerne jeg fik lavet, ligger stadig og spøger som gode minder, om et allerede overstået ferie.

Vi startede med en lille inspirations opgave

...og en til. Begge kreeret på 5 minutter hver

Jeg var desværre så uheldig at blive stukket af en hveps, og der gik betendelse i foden. Men man kan sagtens lave smykker mens foden hviler

Sandstøbing af sølv

Min første støbning blev en lille gås, som fik et lille bur uden bund, så den selv kan komme ud

Faldt over foto, som var ved at tage gruppebillede
 
Fanisering og nogle af holdets kreationer

... flere kreationer

... og flere kreationer

... og de sidste som var udstillede

Det var som tidligere nævnt et fantastisk ophold og jeg fik ideudviklet en hel del og afprøvet en masse teknikker inden for smykkefremstilling.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar