onsdag den 17. juni 2015

Som tiden dog flyver afsted

Tiden flyver afsted lige for tiden, og det er næsten lige før det er svært at følge med. Det er sket så meget de sidste mange dag, at det efterhånden er svært at skille dagene fra hinanden.
Jeg har blandt andet...

... være med smykkeholdet på Rosenborgslot for at se på...

... fatninger, guld, diamanter og ædelstene i voldsomt store mængde.

Her nåede vi at blive spærret inde på slottet, da der gik en (falsk) alarm i smykkekælderen. De var heldigvis hurtige, til at få det hele afblæst igen og lukke os ud. 

Var til en god koncert med Marie Kay i Tivoli.

Har sammen med tøserne fået indviet lejligheden med en fælles fest.

Være på legeaftale i Køge og fået aftalt en ny, hvor jeg næste gang skal med ned og hente i vuggestuen. Det glæder jeg mig til.
Ved ikke helt om det er lille A eller mig der hygger mig mest.

Samt fejring af flere gode nyheder med tøserne fra lejligheden. 
Den ene har fået et studiejob og den anden har fundet en ny lejlighed. 
Det sidste er jo både en god og en dårlig nyhed, men vi valgte at fejre den gode. Hun flytter heldigvis ikke så langt væk. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar