søndag den 7. juni 2015

Sol og sommer på landet

Grundlovs dag bliver i  min familie altid benyttet til fødselsdags fejring, så denne var ingen undtagelse. Så fredag pakkede søs R og jeg bilen og kørte til fest, sol og sommer på landet, hvor jeg har tilbragt resten af weekenden.


Jeg elsker foreåret og forsommeren, hvor det hele springer ud, og det (normalt) bliver varmere i vejret. Så jeg har skynd mig at tage en masse billeder af den fine natur på landet.

Æbleblomster...

Krydderurter og jordbærblomster i stor stil, så ved man det snart er sommer

Blå himmel, grønt kort og raps. Uh, nu mangler jeg bare solen og varmen før det bliver rigtig sommer.

Tre sammenhængende dage med afslapning på landet, betyder selvfølgelig at der også sker en hel del på strikketøjet. Så nu begynder det snart at ligne noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar