fredag den 26. juni 2015

Opsamling på ugen der gik...

Endnu engang er tiden fløjet fra mig. Timerne, ja selv minutterne er fløjet forbi uden at jag har kunne nå at opdage det.
Der sker noget nyt hele tiden, og hvis det ikke er arbejdsmæssigt, så er det privat...

Jeg har være på Halifax og spise burger med pigerne fra lejligheden. De er simpelthen bare så gode. 

Der var lagt op til den helt store fejring af valgaftenen, men det var en noget tynd kop te....

Det bedste ved hele aftenen, var at komme træt hjem fra arbejde til dette syn.... J havde lavet stegt flæsk med nye kartofler og masser af persillesovs. 
Jeg er ikke den store kødspiser, men det her var bare super godt, så spise vist lidt mere end jeg burde.

Tog forgæves til et gratis salsa arrangerment med H i Vanløse, så som plaster på såret fik vi studenterbrød.... 
Det er godt nok længe siden jeg har fået det.

H og jeg har nydt udsigten til ænder og svaner på Damhussøen, inden turen gik ned på landet til gammel elevfest med folkeskolen. 

Der har dog også været tid til lidt sommer shopping, hvor jeg blandt andet har købt disse fine sko. 

De er bare så super dejlige at have på. Minder lidt om rigtig rare sutsko, dog med noget mere komfort. Jeg har bare lyst til a have dem på hele tiden.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar