onsdag den 6. august 2014

Uheld, Tivoli, is og skov

Der har været lidt stillet siden sidst uge, men det er nu ikke fordi der ikke sker noget, men det gør der jo altid.

I fredags var en rigtig øv fredag. Sådan en af slagsen hvor man bare har fået det forkerte ben ud af sengen.
Jeg var træt, tabte alt hvad jeg tog i hænderne hele morgnen, folk kørte dårligt, knap så meget at lave på arbejdet og så videre. Vi kender det nok alle sammen.
Men heldigvis kom min barndomsveninde til spisning og det hjalp gevaldigt på humøret, men desværre ikke på mine uheld....




Vi skulle i Tivoli for at hører Lis Sørensen, men kom først ud af døren omkring kl. 22:00, hvor hun gik på scenen. Da vi nåede Vesterport opdagede jeg at jeg havde glemt mit Årskort, og kunne ikke nå tilbage at hente det, så vi besluttede at jeg bare skulle købe billet denne ene gang. Det blev så 139 kr. for en billet, hvilket er lidt mere end den almindelige billetpris.
Da vi endelig kommer ind, opdager vi at det har været Grøndlænderdag i Tivoli, så der er fyldt med Grønlændere over det hele. Det var helt vildt så mange mennesker der var i Tivoli.
Og koncerten viste sig at være halv dårlig, så det var bare en fantastisk.
Godt jeg nåede at få en is, så virkede det ikke helt så slemt.



Weekenden blev brugt på at være sammen med familien på landet, tænke og gåture. Den ene var til den nærliggende skov, som er super hyggelig. Vi nåede heldigvis hjem, inden det blev voldsomt regnvejr.




Indtil nu har ugen stået på afslapning, strik og arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar