torsdag den 28. august 2014

På Cafe Bopa med besøg fra Roskilde

Tirsdag aften var jeg ude at spise på Cafe Bopa, som ligger på Østerbro, sammen med min altid fantastisk hyggelige, søde, sjove og undeholdende veninde L fra Roskilde. Det var en super hyggelig aften, hvor vi fik drøftet hele verdens situationen, eller i hvert faldet det der er sket siden sidst, og det er ikke så lidt.

Stemningen på Bopa

Stemningen på Bopa

Bopa er som det fremgår af billederne et virkelig hyggeligt lille sted, som rummer en hel del charme. Da vi begge er lidt af nogle frossenpinde, valgte vi et bord indendøre, selv om de fleste andre kryber sammen under tæpperne udenfor.


Festmenuen kom til at stå på burger med syltende løg, hjemmelavet remoulade, ost, salat og en virkelig god bøf, serveret med de bedste pomfritter jeg til dato har smagt. Det var en virkelig god tallerken som varmt kan anbefales. Og man skal ikke lade sig snyde af potions størrelsen ud fra billedet, der var så meget mad at vi kunne trille hjem.


L var så sød at have taget en lille gave med til mig, bestående af hyggelæsning og mine ynglings flødeboller med hvis chokolade og lakrids. Uhm, det var en god gave.
Så alt i alt en helt fantastisk aften i det bedste selskab, mere kan man vist ikke ønske sig på en helt almindelig tirsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar