onsdag den 13. august 2014

På cykel gennem København

Jeg indrømmer det blankt.... Det er år og dage siden jeg sidst har siddet på en cykel, og da jeg boede på landet var der mere behov for en bil. Så efter jeg købte den, så jeg kun til min cykel den ene gang om året, hvor jeg troligt tog den ud af skuret for at gøre den forårs klar til den kommende brug. Men efter rengøringen kom den aldrig rigtig ud af skuret mere....


Men nu er cyklen kommet frem, og jeg har cyklet på den til og fra arbejde i godt en uge nu, jeg bor nemlig så tæt på arbejdet at det næsten er pinligt at tage bilen.

Min kondien er i bund, jeg hiver efter vejret efter 5 minutter, er ild rød i hovedet, bliver overhalet af gud og hver mand på cykelstierne, og er parat til at trække resten af vejen efter 5 minutter, men er samtidig så stædig at jeg kommer frem i et stykker, om end lidt senere end alle andre...

.... Men hvor ville jeg dog ønske at Jacob Haugaard stadig var i dansk politik.... Der er altid modvind på den forbandede cykelsti....

Stemningsbilleder fra gårsdagens hjemtur

Stemningsbilleder fra gårsdagens hjemtur


Ingen kommentarer:

Send en kommentar