mandag den 19. maj 2014

Weekendhygge, kage og Mumikrus





I weekenden stod den på familiehygge på landet, hvor jeg har nydt det gode vejr og stilheden udenfor. Der er ingen tvivl om at det var det rigtige for mig at flytte fra landet til København for godt 6 måneder siden. Men samtidig kan man ikke andet end at falde for landets charme når solen skinner, fuglende kvidrer og der er is i sigte.



Udover familiehygge stod weekenden også på et par nye indkøb, som i kan se herover. Jeg må indrømme at jeg har en svaghed for ARABIA FINLAND´s serie af Mumi kopper, og har nu føjet to mere til samlingen, da de var på udsalg i Kop & Kande. Jeg syntes simpelthen de er så fine og så minder de mig om noget rart.
Udover kopperne fik jeg også købt sennepgult garn til en bluse, som jeg længe har planlagt at skulle igang med.


Så nu står resten af aftenen på strikkehygge, når jeg lige har fået smagt på mit nybagt brød og den kage den ene af pigerne har efterladt rester af i køkkenet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar