søndag den 25. maj 2014

Fredags is og En du elsker


Jeg må indrømme at jeg har en svaghed over for is, så jeg er nem at lokke. Det skete igen i fredags, hvor jeg var med to af kollegaerne i Valby for at få is. Vi har fundet et billigt sted på Valby Langgade ikke lang fra skolen, hvor man kan få gode is til billige penge. Så det blev til en softice med chokolade og lakrids krymmel.




Lørdag stod den på biograftur med søs R i Næstved Citybio, hvor vi var inde og se En du elsker i en gabende tom biograf. Men så snart filmen startede glemte man hurtigt at vi var de eneste i biografen.
Det var en fantastisk smuk og rørende film, som ligger dybt i kroppen længe efter man har forladt biografsædet. Så hvis du endnu ikke har været inde og se den, så skynd dig, inden den stopper. Jeg kan varmt anbefale den. Selv på en varm sommerdag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar