torsdag den 29. maj 2014

Kristi Himmelfarts hygge i København


Formiddagen bød på hygge hjemme i lejligheden, mens eftermiddagen stod på hygge med min søde veninde L fra studiet og hendes kæreste på Nørrebro. Turen derhen tog jeg på gåben i det gode vejr, hvor jeg blandt andet skød genvej gennem Fællededeparken og senere kom forbi denne skønne gade.


Det meste af eftermiddagen blev brugt på at vende verdenstisutionen med min veninde, mens vi nød denne skønne udsigt, fra sofaen i stuen.



Aftensmaden blev efter flere andre overvejelser indtaget på Halifax ved Trianglen, og stod i mit tilfælde på grov underbolle med kikærtebøf, med en top af røsti med kryddersmør. Dertil stod den på grove fritter med mayonnaise. En lidt tung sammensætning, men det smagte helt fantastisk.
Halifax er et sted jeg varmt kan anbefale, men lad være med at vente til du er sulten med at gå derhen, da der ofte er ventetid på et bord.

Jeg elsker fridage i selskab med skønne mennesker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar